birsorubiryanıt Arşivinde Ara

birsorubiryanıt / ARADIĞINIZDAN FAZLASI

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Kahraman bakış açısı nedir?


Kahraman bakış açısında, anlatıcı, hikayenin bir kahramanıdır. Hikayeyi bize kendi bakış açısından anlatır. Bu durumda anlatıcı ve kahraman eşit bilgiye sahiptir.

Tarihini şimdi tam hatırlayamıyorum. İki yıl önceydi sanırım. Eşimle beraber bir dere kenarında doğa resimleri çekiyordum. Birden ağaçların arasından elinde balta iri yarı bir adam çıktı. Önce bize, sonra elimdeki fotoğraf makinesine baktı. Birden yanımıza yaklaşıp benim de resmimi çek, dedi. Ne yapacağımı şaşırmıştım.İster istemez çektim. Adamın gitmesini bekliyordum ki adam, ver benim resmimi, deyince şaşkınlığım bir kat daha arttı. Kendimi toplayıp, şimdi makineden resim çıkmaz, diyebildim. Ancak adam beni anlamıyor ya da ben fotoğrafın ne olduğu ona anlatamıyordum. Bir süre sonra eşimin yardımıyla anlaşmayı başarabildik. Ancak eşim de ben de çok korkmuş, bir daha güvenli olmayan ortamlara gitmemeye karar vermiştik.


İlginizi çekebilir

Gözlemci bakış açısı nedir?






















Hiç yorum yok: